Polar V800

chwilowy brak towaru

  • Producent: Polar
  • Kategoria: Pulsometry
  • Funkcje: datownik, podświetlenie, termometr, Wysokościomierz, GPS, licznik kalorii, alarm, krokomierz, funkcje treningowe, wodoszczelny, stoper
Polar V800 HR czerwony

Zegarek sportowy z zaimplementowanym GPS. Funkcje Smart Coaching i GPS pozwalające osiągnąć najwyższą formę

Dla profesjonalistów i ambitnych amatorów chcących osiągnąć szczytową formę

Polar V800 HR - w zestawie:

  • Komputer treningowy Polar V800
  • Nadajnik na klatkę piersiową Polar H7
  • Specjalny kabel USB
  • Instrukcja obsługi Polar V800

Funkcje pomiaru wysiłku
  • Test ortostatyczny - Test ortostatyczny to przystępny i niezawodny test określający bieżący stan organizmu. Pokazuje, w jaki sposób Twoje serce reaguje na trening i inne czynniki takie jak stres czy choroba. Regularne przeprowadzanie tego testu pomoże Ci poznać lepiej Twoje tętno i czynniki, które mają na nie wpływ. Dzięki czemu możesz dopasować swój trening tak, by organizm otrzymał optymalnyą dawkę odpoczynku wtedy, kiedy tego potrzebuje.
  • Konfigurowalne limity stref tętna - Limity stref tętna można ustawić na trzy sposoby: wybrać domyślne strefy, które są obliczane na podstawie tętna maksymalnego; wprowadzić je samodzielnie albo wybrać strefy określone na podstawie wartości progowych.
  • HRmax (wprowadzone poprzez użytkownika)
  • HRmax (na podstawie wieku) - Najwyższa ilość uderzeń serca na minutę (bpm) podczas największego wysiłku fizycznego. Aby wstępnie oszacować maksymalne tętno, odejmij swój wiek od liczby 220. Wskaźnik HRmax jest przydatny do określania aktywności treningu w taki sam sposób jak w sytuacji stref energiczności. Niektóre produkty marki Polar określają tętno maksymalne, przeprowadzając Polar Fitness Test (zob. HRmax (na podstawie Polar Fitness Test)).
  • Polar Fitness Test
  • Polar OwnCal ® – Inteligentny licznik kalorii - Najdokładniejszy licznik spalanych kalorii dostępny na rynku. Pozwala określić liczbę kalorii spalonych w trakcie treningu w oparciu o Twoją masę ciała, wzrost, wiek, płeć i intensywność intensywności fizycznej. Inteligentny licznik kalorii jest dostępny w monitorach pracy serca i monitorach intensywności fizycznej.
  • Strefy bazujące na tętnie z alarmem dźwiękowym i wizualnym - Możesz zdefiniować strefy dla sesji treningowych w oparciu o tętno, co pomoże określić właściwą dynamiczność treningu. Jeśli osiągniesz wartości spoza aktualnej strefy, komputer treningowy poinformuje Cię o tym alarmem dźwiękowym i wizualnym.
  • automatycznie ustawiane limity HR (bpm / %) na podstawie wieku - Komputer treningowy automatycznie określa limity tętna zależnie od maksymalnego tętna, wskazanego na podstawie wieku (220 minus wiek), dzięki czemu trening jest bezpieczny i skuteczny. Limity są podawane jako ilość uderzeń serca w ciągu minuty (bpm) lub jako procentowa wartość tętna maksymalnego (%). Zobacz także część „Ręcznie ustawiane limity”.
  • Średnie, małe i maksymalne tętno z treningu
  • Tętno - bpm / % - Pomiar tętna pozwala na określenie intensywności pracy serca. Tętno może być wyrażone jako ilość uderzeń na minutę (bpm) lub jako procentowa wartość tętna maksymalnego (%).
  • Strefy tętna - Strefy tętna pozwalają w prosty sposób wybrać i obserwować intensywność treningu i ćwiczyć według programów opartych na tętnie. Domyślne strefy tętna są określone na podstawie procentowej wartości Twojego maksymalnego tętna (HRmax) i opisywane są jako: szczególnie lekka (50–60% HRmax), lekka (60–70% HRmax), umiarkowana (70–80% HRmax), ciężka (80–90% HRmax) i maksymalna (90–100% HRmax). Możesz także określić swoje własne strefy tętna.
  • Rezultat treningu - dane zwrotne wyświetlane niezwłocznie po zakończeniu treningu zmotywują Cię do dalszej pracy. Jeśli chcesz wiedzieć, jaki jest wpływ poszczególnych treningów na Twój organizm, funkcja ta poda Ci wszystkie wymagane dane. Po każdej sesji wyświetlane jest krótkie podsumowanie, a detalowe informacje zapisywane są w pliku treningowym lub są przesyłane na serwis internetowy, celem jeszcze pełniejszej analizy.
  • Obciążenie treningowe - przedstawia, w jaki sposób trening wpłynął na Twój organizm i upraszcza porównywanie obciążeń powodowanych przez różnorodne typy treningu. Regularne monitorowanie obciążeń pomaga wskazać własne granice, uniknąć niedotrenowania i przetrenowania i zespoić energiczność i czas trwania treningów do dziennych i tygodniowych celów.
  • Stan regeneracji - Znajdź wyśmienitą proporcję między treningiem a wypoczynkiem. Poznaj faktyczny stan Twojego organizmu, zanim zapoczątkujesz kolejny trening. Ocena stanu regeneracji bazuje na skumulowanym obciążeniu treningowym oraz pomiarze codziennej dynamiczności. Ciągłe monitorowanie stanu regeneracji pomoże Ci jeszcze mądrzej planować treningi – unikając przy tym niedotrenowania lub przetrenowania.
Funkcje aktywności
  • Całodobowy pomiar dynamiczności - Całodobowy pomiar dynamiczności rejestruje Twoją codzienną dynamiczność na zróżnicowanych stopniach energiczności – bez przerwy, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Liczy ponadto pokonane kroki i spalone kalorie.
  • Cel związany z energicznością - Wyświetl swój dzienny cel związany z intensywnością i wskazówki, które pomogą Ci go osiągnąć. Dzienny cel jest określany na podstawie Twoich danych osobowych i wybranego poziomu aktywności. Pasek aktywności wypełnia się w ciągu dnia w miarę wykonywania ćwiczeń. Dzięki przydatnym wskazówkom, takim jak „idź na 50-minutowy spacer albo pobiegaj przez 20 minut”, możesz wybrać sposób, w jaki chcesz osiągnąć założony na dany dzień cel. Szybciej realizuj cele, wykonując bardziej aktywne ćwiczenia, lub wybierz umiarkowane tempo, w którym ćwiczenia rozłożone są na dłuższy czas. Więcej wskazówek dotyczących osiągania celów związanych z aktywnością można znaleźć w aplikacji mobilnej i serwisie internetowym Polar Flow.
  • Kroki i dystans - Urządzenie liczy kroki zrobione w ciągu dnia. Ilość kroków jest szacowana na podstawie częstotliwości, dynamiczności i regularności ruchów nadgarstka. Aplikacja przenośna Polar Flow ukazuje także dystans obliczony na podstawie liczby kroków.
  • Czas intensywności - Czas dynamiczności przedstawia łączny czas ćwiczeń o niskiej, przeciętnej i wysokiej dynamiczności. W aplikacji przenośnej i serwisie internetowym Polar Flow możesz w dodatku zobaczyć czas spędzony na treningu w poszczególnych strefach intensywności.
  • Czas i jakość snu - Wymagana liczba snu i odpoczynku to bardzo indywidualne wskaźniki, które są zależne od kilku czynników, takich jak obciążenie treningowe, stres, kondycja fizyczna i indywidualne różnice. Aplikacja mobilna i serwis internetowy Polar Flow podadzą Ci informacje na temat czasu i jakości Twojego snu. Analizując swój sen, możesz zobaczyć, jaki wpływ posiadają na niego wszelkie zmiany w Twoim rutynowym życiu i odnaleźć równowagę między odpoczynkiem, intensywnością i treningiem.
  • Korzyści z intensywności - Funkcja Korzyści z aktywności dostarcza informacji na temat profitów płynących z energiczności danego dnia, tygodnia i miesiąca, a także efektów długookresowego siedzenia. Obszerniejsza energiczność fizyczna przekłada się na obszerniejsze korzyści dla zdrowia. Zobacz swoje postępy w aplikacji mobilnej Polar Flow lub wyświetl detalowe dane dotyczące pozytywnego wpływu na zdrowie w serwisie internetowym Polar Flow.
  • stopnie aktywności - Urządzenie Polar pilnuje Twoją codzienną dynamiczność na pięciu najróżniejszych stopniach dynamiczności: odpoczynek, siedzenie, niski, przeciętny i wysoki. Sprawdź swoją aktywność w serwisie internetowym i aplikacji mobilnej Polar Flow. Możesz jeszcze porównywać rozmaite poziomy aktywności: im wyższy poziom, tym szybciej osiągniesz swój cel. Znajdź przykłady czynności o śladowej, przeciętnej i dużej aktywności w serwisie internetowym i aplikacji mobilnej Polar Flow.
  • Powiadomienie o braku intensywności - Siedzenie poprzez długi czas niekorzystnie wpływa na zdrowie, choćby w dni, w które trenujesz i dostarczasz organizmowi wystarczającą dawkę energiczności. Siedzenie ma negatywny wpływ na krążenie krwi, przemianę materii, wydatek energetyczny i gotowość organizmu do treningu. Urządzenie przypomina o tym, aby wstać po 55 minutach siedzenia i pomaga dopasować intensywność z powszednimi obowiązkami. Po godzinie siedzenia wyświetlone zostanie powiadomienie o braku intensywności, które będzie widoczne w aplikacji i serwisie internetowym Flow. Rozpoznaj wzorce swej codziennej aktywności i znajdź sposób, aby prowadzić zdrowszy tryb życia.
Funkcje treningowe
  • cechy dotyczące pływania – pływanie w basenie - obserwuj swoją efektywność pływania dzięki funkcji automatycznego wykrywania stylu, dystansu, tempa, długości basenu, a choćby czasu odpoczynku. Analizuj każdą długość basenu lub fazę treningu dla danego stylu pływackiego w serwisie internetowym Polar Flow. Wynik SWOLF zezwala na ulepszenie techniki pływania i monitorowanie postępów.
  • Timer interwałów - W oparciu o dystans albo czas możesz ustawić dwa timery dla dowolnych ćwiczeń interwałowych.
  • Treningi interwałowe z podpowiedziami – oparte na tętnie / dystansie - Stwórz trening interwałowy oparty na czasie, tętnie lub dystansie, a otrzymasz podpowiedzi i wskazówki w trakcie jego realizowania.
  • HeartTouch - Bezdotykowy przycisk - Po włączeniu funkcji HeartTouch podczas treningu masz dostęp do różnych danych treningowych bez konieczności naciskania przycisków, np. Jeśli trenujesz w rękawiczkach utrudniających naciskanie – wystarczy tylko przystawić komputer treningowy do nadajnika.
  • Sygnalizacja za pomocą wibracji i dźwięków - w trakcie treningu pulsometr emituje sygnały dźwiękowe lub wibracje, oznajmiając Cię, iż musisz zwolnić albo przyspieszyć, aby osiągnąć zaplanowane cele treningowe.
  • Funkcje dotykowe - Po solidnym stuknięciu w wyświetlacz komputera treningowego w trybie wyświetlania czasu pojawi się stan regeneracji. Można także konkretnie stuknąć w ekran w trakcie treningu, żeby odnotować okrążenie, zmienić widok danych treningowych albo włączyć podświetlenie.
  • Ręczne i samoczynne okrążenia
  • Profile sportowe (edytowalne) - Funkcja zezwala na dodanie wszystkich ulubionych sportów, które uprawiasz i skonfigurowanie ustawień dla każdego z nich. Przykładowo, możesz ustawić poszczególne ekrany – wybrać jakie informacje posiadają być wyświetlane podczas treningu: tętno, szybkość, dystans albo inne, w zależności od Twoich upodobań, a także wymagań treningowych. Funkcja samoczynnie namierza dodane przez Ciebie sensory. Możesz skonfigurować do 15 (w sytuacji urządzenia Polar RCX5), do 20 (w sytuacji urządzenia Polar V800 i M400) lub do 4 profili sportowych (w przypadku urządzenia V650).
  • Czasy zmian pomiędzy dyscyplinami sportu - Funkcja przedstawia czas, który był konieczny na zmianę pomiędzy dyscyplinami sportu.
  • Trening multisportowy - aby zmienić dyscyplinę sportu w trakcie treningu lub np. Triathlonu, wyłącznie kilka razy nacisnąć przycisk.
  • ZonePointer
  • Konfiguracja wyświetlacza - Możesz tak skonfigurować komputer treningowy, aby na wyświetlaczu demonstrujene były te dane, których Ci potrzeba w czasie sesji treningowej. Wyświetlacz można skonfigurować z poziomu komputera.
  • Przypomnienie treningowe - Przypomina o piciu, jedzeniu albo innych ważnych czynnościach wykonywanych podczas treningu.
  • ZoneLock - Funkcja ZoneLock pozwala zachować określoną intensywność ćwiczenia. Możesz wybrać blokadę strefy przed rozpoczęciem treningu lub w jego trakcie – wystarczy wtedy nacisnąć przycisk, gdy zaczniesz już ćwiczyć z określoną dynamicznością.
Funkcje dostępne w serwisie internetowym Polar Flow
  • Krokomierz - Funkcja liczy kroki zrobione w ciągu dnia, co pozwala z łatwością określić dzienne cele związane z energicznością. Zalecana ilość kroków wynosi minimum 10 000 dziennie.
  • zaawansowana analiza treningu - Możesz z łatwością przeanalizować każdy detal Twojego treningu, poznać staranniej swoje ćwiczenia i dowiedzieć się więcej na temat swego organizmu.
  • Podgląd mapy - Korzystanie z sensora GPS podczas treningu zezwala na odtworzenie przebytej trasy na mapie. Mapa pozwala na bardziej detalową analizę danych treningowych.
  • Odtwarzanie treningu - Funkcja wideo, dzięki której możesz analizować kluczowe momenty tras treningowych.
  • Czas i jakość snu - Funkcja automatycznie rozpoczyna pomiar czasu snu, gdy leżysz, a Twój organizm uspokaja się. Aplikacja na urządzenia mobilne i serwis internetowy Polar Flow podadzą Ci informacje na temat czasu i jakości Twojego snu. Porównując czas spokojnego i niespokojnego snu, aplikacja zezwala na detalowy wgląd w to, jak Twój organizm wypoczywa w nocy, a także czy na Twój sen mają wpływ zmiany w codziennym życiu.
  • Cele treningowe
  • rodzaje dynamiczności - Strefy dynamiczności pozwalają na monitorowanie Twojej aktywności na pięciu rozmaitych poziomach energiczności: odpoczynek, siedzenie, niska, średnia i wysoka. Możesz sprawdzić swoją intensywność w serwisie internetowym i aplikacji Polar Flow na urządzenia mobilne. Możesz także porównać dynamiczność zróżnicowanych stref dynamiczności (niska, przeciętna i wysoka). Im wyższy poziom, tym szybciej osiągniesz swój cel. Przykłady czynności o niepokaźnej, średniej i obszernej aktywności możesz znaleźć w serwisie internetowym Polar Flow.
  • innowacyjna analiza dynamiczności - Dzięki raportom możesz w przystępny sposób przeanalizować swoją codzienną i długoterminową aktywność fizyczną. Całkowity czas dynamiczności ukazuje łączny czas wysiłku, który poprawnie wpływa na Twój organizm. Poza szczegółami dotyczącymi Twojej intensywności fizycznej i korzyści dla zdrowia, które się z nią wiążą, możesz dodatkowo otrzymywać informacje na temat zbyt długiego okresu braku dynamiczności.
  • Dziennik treningowy - Dziennik dostępny jest na stronie internetowej marki Polar. Po przesłaniu danych treningowych z komputera treningowego do dziennika możesz z łatwością analizować swoją energiczność i planować przyszłe sesje treningowe. Przystępne są jeszcze miesięczne i tygodniowe podsumowania.
  • Obciążenie treningowe - demonstruje, w jaki sposób trening wpłynął na Twój organizm oraz ułatwia porównywanie obciążeń powodowanych poprzez różnorodne typy treningu. Regularne monitorowanie obciążeń pomaga wyróżnić własne granice, uniknąć niedotrenowania i przetrenowania, a także zjednoczyć dynamiczność i czas trwania treningów do dziennych i tygodniowych celów.
  • Stan regeneracji - Znajdź rewelacyjną proporcję między treningiem a wypoczynkiem. Poznaj faktyczny stan Twojego organizmu, zanim zapoczątkujesz kolejny trening. Ocena stanu regeneracji bazuje na skumulowanym obciążeniu treningowym, a także pomiarze codziennej intensywności. Ciągłe monitorowanie stanu regeneracji pomoże Ci jeszcze mądrzej planować treningi – unikając przy tym niedotrenowania lub przetrenowania.
Funkcje aplikacji Polar Flow na urządzenia przenośne
  • Krokomierz - Funkcja liczy kroki zrobione w ciągu dnia, co pozwala łatwo określić dzienne cele związane z intensywnością. Zalecana ilość kroków wynosi minimum 10 000 dziennie.
  • Czas i jakość snu - Funkcja samoczynnie początkuje pomiar czasu snu, gdy leżysz, a Twój organizm uspokaja się. Aplikacja na urządzenia mobilne i serwis internetowy Polar Flow podadzą Ci dane na temat czasu i jakości Twojego snu. Porównując czas spokojnego i niespokojnego snu, aplikacja umożliwia detalowy wgląd w to, jak Twój organizm wypoczywa w nocy oraz czy na Twój sen posiadają wpływ zmiany w powszednim życiu.
  • Natychmiastowa analiza treningu
  • Informacja o braku intensywności - Funkcja powiadomi Cię, jeśli zbyt długo siedzisz w jednym miejscu. V800 w aplikacji Flow prezentuje kiedy byłeś zbyt długo w bezruchu.
  • Kompatybilność z urządzeniami iPhone 4S i nowszymi i wybranymi urządzeniami z systemem Android, w tym Samsung Galaxy S4 i S5 z systemem Android 4.3 lub nowszym
  • Łatwa synchronizacja z serwisem Polar Flow za pomocą Bluetooth® Smart
Funkcje wbudowanego GPS
  • Nawigowanie - Nawiguj w oparciu o Twoje trasy zarejestrowane podczas poprzednich treningów lub zarejestrowane i udostępnione przez użytkowników w serwisie internetowym Polar Flow
  • Powrót do punktu początkowego - Funkcja ta poprowadzi Cię najkrótszą drogą do punktu rozpoczęcia treningu i wskaże odległość od niego. Teraz możesz bezpiecznie odkrywać nowe, nieznane trasy, wiedząc, iż jesteś o jedno naciśnięcie przycisku od miejsca rozpoczęcia treningu.
  • Autostart/stop - Po włączeniu tej funkcji komputer treningowy samoczynnie inicjuje/kończy rejestrowanie treningu po ruszeniu/zatrzymaniu się.
  • Dystans - treningu, okrążenia, wycieczki i całkowity
  • szybkość / Tempo – bieżąca, oraz maksymalna
  • Running Index - Running Index to wskaźnik oparty na pomiarze pracy serca i szybkości podczas biegu. Wskazuje on na jakim poziomie znajduje się Twoja skuteczność biegowa w danym dniu, zależna od kondycji i ekonomiki biegu. W pulsometrze V800 funkcja ta uwzględnia także nachylenie terenu.
  • Tryb oszczędzania energii - umożliwia wydłużenie czasu pracy akumulatora Twojego komputera treningowego podczas długich sesji treningowych. Możesz zapisywać dane z sensora GPS co jedną lub co 60 sekund. Dłuższy interwał umożliwia rejestrowanie danych przez dłuższy czas, podczas gdy krótszy interwał – rejestrowanie bardziej detalowych informacji.
Funkcje sensora kadencji Bluetooth® Smart
  • Kadencja – aktualna, przeciętna i maksymalna
Funkcje sensora szybkości Bluetooth® Smart
  • szybkość – aktualna, średnia i maksymalna
  • Dystans - treningu, okrążenia, wycieczki i całkowity
  • Ustawienia roweru – dla trzech rowerów - W komputerze treningowym możesz zdefiniować ustawienia dla trzech rowerów. Po rozpoczęciu treningu wybierz rower z ustawieniami odpowiednimi dla bieżącej sesji treningowej.
  • Autostart/stop - Po włączeniu tej funkcji komputer treningowy automatycznie zaczyna/kończy rejestrowanie treningu po ruszeniu/zatrzymaniu się.
  • Tempo startowe - Funkcja Tempo startowe umożliwia wyznaczenie pożądanej prędkości/tempa na określonym dystansie. Pomaga dodatkowo regulować tempo biegu albo jazdy, pokazując aktualną szybkość/tempo i podając (w jednostkach czasu) różnicę w stosunku do założonej wartości.
  • Pomiar nachylenia terenu
Funkcje Kéo Power Bluetooth® Smart Funkcje Kéo Power Essentials Bluetooth® Smart Funkcje sensora biegowego Bluetooth® Smart
  • Rytm (kadencja) biegu – aktualny, przeciętny i maksymalny
  • Dystans - treningu, okrążenia, wycieczki i całkowity
  • Test skoczności - Funkcja pomaga ocenić siłę i moc mięśni nóg, a także zmęczenie mięśni. Wymagany czujka biegowy Polar Bluetooth® Smart.
  • Tempo startowe - Funkcja Tempo startowe zezwala na wyznaczenie pożądanej prędkości/tempa na określonym dystansie. Pomaga w dodatku regulować tempo biegu lub jazdy, demonstrując aktualną prędkość/tempo i podając (w jednostkach czasu) różnicę w stosunku do założonej wartości.
  • Running Index - Wskaźnik Running Index jest określany w oparciu o tętno i szybkość zmierzone w trakcie biegu. Pozwala uzyskiwać codziennie dane na temat poziomu efektywności, równocześnie wydolności aerobowej, jak i biegowej. Zwiększenie sprawności wskazuje na ogólne powiększenie ekonomiki biegu. W pulsometrze V800 funkcja ta uwzględnia także nachylenie terenu.
  • Średnia długość kroku
  • prędkość/tempo – aktualne, przeciętne i maksymalne
  • Strefy oparte na szybkości/tempie z sygnalizacją dźwiękową i wizualną
Funkcje zapisu
  • Możliwość zapisu do 60 godzin treningu z włączonym GPS i pomiarem pracy serca.
  • Pliki treningowe (z podsumowaniami) - 14
  • Dziennik treningowy - Zapisuje do 80 godzin treningów (czas zapisu może się różnić w zależności od ustawień języka). Możesz wyświetlać informacje treningowe z ostatnich czterech tygodni i informacje o planowanych treningach w ciągu kolejnych czterech tygodni.
  • Zapis R-R - Funkcja zapisu R-R pozwala zapisywać odstępy czasu pomiędzy poszczególnymi uderzeniami serca. Informacja ta jest także zapisywana jako bieżąca wartość tętna w uderzeniach na minutę. Korzystając z RS800CX lub CS600X możesz analizować (z skrupulatnością do 1 ms) zmienność pracy serca (HRV) w oprogramowaniu Polar ProTrainer 5. Dane zapisane przy użyciu V800 są wyświetlane natomiast w serwisie internetowym Polar Flow.
  • Podsumowanie tygodniowe - Podsumowanie tygodniowe obejmuje informacje treningowe z całego tygodnia. Po wybraniu tygodnia możesz przeglądać odpowiadające mu dane.
Przesyłanie danych
  • Kompatybilność z systemami Windows XP, Windows 7, Windows 8 i nowszymi
  • Kompatybilność z aplikacją przenośną Polar Flow poprzez usługę Bluetooth Smart
  • Kompatybilność z systemem Mac OS X, wersje 10.6, OS X 10.7, OS X 10.8 i nowsze
  • Kompatybilność z serwisem internetowym Polar Flow – możliwość połączenia poprzez kabel USB
  • Eksport danych treningowych - Możliwość eksportu informacji treningowych do innych serwisów i aplikacji.
  • Eksport historii treningów (polarpersonaltrainer.com) (Q1/2015) - Przenieś historię swoich treningów z serwisu polarpersonaltrainer.com na Flow.
  • Eksport historii treningów (ProTrainer 5) (Q1/2015) - Przenieś historię swych treningów z oprogramowania ProTrainer 5 na Flow.
Funkcje podstawowe
  • Podświetlenie
  • Aktualizacja oprogramowania sprzętowego - Możesz zaktualizować oprogramowanie do najnowszej wersji za pomocą kabla USB.
  • Data i dzień tygodnia
  • Blokada klawiszy
  • Czas pracy akumulatora: do 13 godzin treningu z włączonym GPS, do 50 godzin treningu w trybie oszczędzania energii i do 30 dni pracy w trybie wyświetlania czasu przy włączonej funkcji monitorowania dynamiczności.
  • Akumulator ze specjalnym kablem USB
  • Godzina (12/24h) z alarmem
  • Wodoszczelność - 30m